Waaa bzzzz.. update blog sebulan sekali jek.. huhu..
Actually 1 more reason sbb duk kt cheras xleh online kt umah :p Tapi xpe.. nnt pndh umah baruu nk masuk line tepon n streamyx skali..(sabar2..)
Yeay kete da tukar bumper baru.. hehe seb bek laa xyah byr pape..
Well… cite pasal keje.. skang trah sume dah move in kt sini gak.. so.. Sales department ade wat makan2.. hehe tp kitorg x mkn pon coz da abes x smpat amek.. pic2 kat ali.. I have only 1 pic.. t upon mntk kt ali.. thanks ali..
Since diorg da masuk now I da kurang wat keje design2 nie.. hehe sbb Yus ade ;p BUT.. it doesn’t mean my workload berkurangan..stiill kene kejar sane sini.. coz ade board meeting last Monday (6 April) mcm2 nak kene siapkn a week b4 tulaa....
Tp the best experiences was last Friday (10 April) where I have to coordinate with production peoples to shoot our product video in our office..
Bak kate syazwan I’m the ”Project Manager” laa.. haha.. konon je..tp multitasking gak..yelaa..kene cari the talents n confirmkn, imformed them details.. n mase shooting I kene tolong cari props gak..last2 kene berlakon gak lam video tuh.. huhu.. n I missed our office’s House Warming event..
Waaaaa.. 1st time acting.. x reti sungguh. bape kali take tah..(take banyak kali bknnye apee.. sbb suke pndg kamera je.. hehe director cakap sume da ok tp asyik nk tengok kamera jek hahaha..) yelaa x biasekn 1st timelaa.. plus I don’t really like acting pon.. saje try2 n my manager da letak name.. kang die tengok xde muke lam tu die tanye plak.. hahah.. but I preferred dancing..penah kene shoot pon dance for
Tp da keje wat jelaa.. plus that experiences bukan slalu dapat..best2 even penat..
Neway, I think sbb bz sgt few weeks nie.. I got fever.. hehe yelaa x cukup rehat kot..
Uppss baru pasan last post n this post I story in malay je lebey.. actually b4 this suke story in English konon saje2 laa practice xnklaa lupe English kn.. tp nmpknye tahap kemalasan berfikir tuu dah tahap maksimum.. hehe.. xpe2 next2 entry will be in English back (hopefully) hahaha.
.
oklaa nak rest banyak2 b4 get back to work on Wednesday/Thursday.. hehe
* ade tagged by sheera.. tp x wat lagi.. later2 la kot.. :D



No comments:
Post a Comment