Sabda Nabi Muhammad S.A.W.

Apabila mati seseorang anak Adam itu maka, akan terhenti segala amalannya kecuali 3 perkara iaitu:

Sedekah Jariah

Ilmu yang digunakan dan dimanfaatkan oleh pengamalnya

Doa anak – anak yang soleh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

serenity gets serene views :D

20 Feb 2009

Finally, dapat placement letter!

I will be second to TM Info – Media Sdn. Bhd.

I get an Advertising & Promotion post under Marketing & Promotion unit of Business Strategy & Marketing department.


LOVEEE my new office.. hehe..

the scenery very tranquil..


Here some pics I’ve taken with my phone..



1st day report duty [23/2]





the lake view



sunrise.. view from my department..



ehe.. my place.. yg ade monitor CRT tuuu.. :p
waiting for new PC n colour printer.. hehe..


hehe.. lawa x? tp actually interior design ofis ni x siap age.. sume kosong age..
can't wait to see it.. hehe..


4 comments:

Pinkoholics said...

omg!!! tak saba nak masuk ofis baru lps tgk gamba ofis nih! :D :D

anis serenity said...

ehehe.. tiraaaaa.. ape lagiii cepatlaa dtg.. da laa lame x jmpee korg..

immeylito said...

jealousnye tgk ofis korang cantikkk!

fLux said...

lawaa!!! XD~~ Me like!